2017年2月22日星期三

邊個叫你冇仔?

組裝好後,覺得自己有點帥。
上星期搬屋時一仆一碌,仲拎唔夠被凍天光。

我媽話:邊個叫你冇仔?
細佬:駁唔到。
我:關咩事⋯⋯
細佬:絶對關,如果我有女,我幫佢搬埋,車埋佢去。
(我心諗:你條好樣L有女!🙄)

1. 這算華人社會對女性的stereotype?
2. 我不介意沒有工具人,但介意身邊有個不愛我的人。
3. 身邊有女俠話,搬屋如要幫手即管出聲,但最後都冇出聲,其實又唔係多野。
4. 空間少左,發現生活所需物品其實可以好少。買左《斷捨離》未睇,但已用另一種方式實行緊。
5. 好多野,實行之後發現沒有想像中咁難。

#女俠出沒 #咩都自己來
#其實自稱女俠已經係stereotype
#最近把自己搞得很忙才感覺活著

沒有留言:

發佈留言